Lite random sådär

Vill bara säga att jag vet att jag är sämst på att uppdatera. Men det händer nog nån gång, när jag har nått bra att komma med. Håll till godo, lev livet, uppskatta dina vänner och familj, se hur bra du är och våga lev för andra, trots risken för att såras. (Det behöver jag verkligen jobba med.)
Är inte så mycket för känslor för tillfället. Dom bara surrar runt i huvudet, i hela kroppen. Skriker olika saker till mig; "du är för ful, för dålig" "chanser får vi alla, men vi måste våga ta dom" "sluta va så fruktansvärt feg" "ge dig, tror du att du har nån chans?". Ja, hej schizofreni. Nu ska jag köra på positivt tänkande. Se det bra med mig själv. Förstå mitt egetvärde. Inte falla tillbaka i gamla mönster. Inte fånga upp fegheten som jag kastade iväg. Vara mig själv. Stå stark och stadigt. Tjäna andra. Leva för andra. Leva för dig. Leva för Gud. Leva för mig. Se allt i rätt perspektiv. Njuta av livet. Se till dom svaga och fattiga. Belöna mig själv. Peppa andra. Älska människor. Stänga ute svartsjuka.
Ja, det lär ju gå snabbt! Alltid nått att ha skrivit ner det iaf. Men som sagt, vi hörs när jag har nått värt att nämna. Kan ta ett tag dock, är aningen ofokuserad på det mesta för tillfället.

Say goodbye to my heart tonight.
BLESS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0